am ridicat casă nouă

pentru toţi cei care aţi rămas cu mine până acum , dar şi pentru cei care abia aţi început să mă cunoaşteţi, mulţumesc.

locul ăsta a fost un fel de casă pentru mine de aproape 8 ani de zile, însă în ultima vreme am cam părăsit-o, am refuzat să mai fac curat şi să mai trec în vizită. azi, însă, am decis că e timpul să-mi ridic şi toate lucrurile pe care le-am depozitat aici şi să le mut în altă parte. aşa se întâmplă atunci când creşti, vrei o casă nouă, pentru că devii altcineva şi cu siguranţă eu nu mai sunt aceeaşi care acum 8 ani de zile am construit locul ăsta.

n-am să dărâm nici casa asta, mi-e mult prea dragă şi la răstimpuri mă mai întorc să mă mai citesc, uneori am impresia că pe vremuri eram mai echilibrată şi aveam mai multe răspunsuri şi am nevoie să mi le mai amintesc când se întâmplă să mă pierd. vă sfătuiesc să faceţi la fel.

casa cea nouă o regăsiţi aici: http://intr-o-zi-am-sa-scriu-o-carte-despre-tine.itoutcome.com

e încă în construcţie, deşi a prins viaţă de câteva luni bune, dar abia acum am avut sufletul să fac acest pas.

să zâmbim cu curaj noilor începuturi, zic, pentru că ele ne ajută să creştem şi să devenim oamenii care trebuie să fim.

3 gânduri despre „am ridicat casă nouă

  1. Eu sunt udat de ploile prin care tu m-ai alergat si prefer asta in schimbul unei case ascunse de ochii mei. Te astept la usa casei. Sa stii ca voi manca tot ce poftesc din gradina. Depinde de tine cat mai ramane. Astfel ca, eu te chem acasa!

      1. Frunmos spui tu. De cand am tot cerut eu ploaia! Alearga, alearga in ploaie si murdareste-ti picioarele goale cu pamant udat de grija ta pentru scris!

Lasă un răspuns

